Splošni pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, pravice uporabnika ter poslovni odnos med trgovino Mali lump in kupcem – prodajo izvaja podjetje David Močnik s.p., Todraž 12, 4224 Gorenja vas (v nadaljevanju ponudnik, Mali lump).
Poslovanje spletne prodajalne http://www.mali-lump.si/ je skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVP) in mednarodnimi kodeksi e-poslovanja.
Spletna prodajalna Mali lump deluje 24 ur na dan in vse dni v tednu. Uporaba spletne prodajalne je brezplačna.
Z oddajo naročila kupec ter z registracijo uporabnik, potrjujeta, da sta seznanjena s celotnimi splošnimi pogoji, ki so navedeni tu in se z njimi v celoti strinjata.
Poslujemo v slovenskem jeziku.
Cene in ažurnost podatkov
Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v EUR in vsebujejo DDV, ker smo zavezanci za obračun DDV-ja. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do dne objave novega cenika. Cene ne vključujejo dostave. Zavezanci za DDV so dolžni ob nakupu navesti tudi svojo davčno številko.
Cene izdelkov, vrednost DDV-ja in strošek dostave, so vidni v nakupovalni košarici še pred zaključkom naročila. Cena izdelka je navedena na strani imenovanega določenega izdelka in ne vključuje poštnine.
Ponudnik skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni v spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, zaloga, dobavni rok in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov v spletni trgovini. V takem primeru, bo ponudnik obvestil kupca o spremembah ter mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov. Služijo zgolj kot pomoč pri predstavitvi izdelka. Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega, video, slikovnega ali zvočnega materiala.
Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na elektronski naslov info@mali-lump.si.


POSTOPEK NAROČANJA (sklenitev pogodbe)
Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v tednu. Če v postopku naročanja naletite na kakršne koli težave, se brez oklevanja obrnite na naš na elektronski naslov info@mali-lump.si. Odgovorili vam bomo kar se da hitro, najpogosteje še isti dan.
Kako naročim izdelke?
Pri izbranem izdelku označite ustrezno velikost in/ali barvo oz. motiv in kliknite “V košarico”, s tem izdelek dodate v košarico. Med nakupovanjem si lahko s klikom na ikono “Košarica”, ki se nahaja desno zgoraj, v vsakem trenutku ogledate vsebino košarice.
V bloku Košarica lahko izdelkom spreminjate njihovo količino ali s klikom na ikono “v obliki koša za smeti” odstranite izdelke iz nakupovalne košarice.
Če bi radi koristili kupon, v košarici, označite možnost “Uporabite kodo kupona” in slednjo vpišete pod “Tukaj vpišite kodo kupona” in kliknite na “Uporabite kupon”.
V kolikor imate darilni bon, v košarici, označite možnost “Uporabite darilni bon” in slednjega vpišite pod “Tukaj vnesite kodo darilnega bona” in kliknite na “Uporabite darilni bon”.
Če želite nadaljevati nakup, kliknete “Nadaljujte z nakupom”, ko pa ste z vsebino košarice zadovoljni, pritisnete na gumb “Na blagajno”.
V naslednjem koraku se registrirate oz. prijavite. V kolikor ste že obstoječi uporabnik, vpišete e-mail in geslo, sicer kliknete “Ustvarite nov račun” in vnesete svoje podatke. Če želite nakupovati kot neregistriran uporabnik, označite “Nakup brez registracije”.
Zatem določite način dostave. Pri plačilu po predračunu, se razlika obračuna na blagajni pred potrditvijo naročila. V naslednjem pa način plačila. Pri plačilu lahko izbirate med plačilom po predračunu in plačilom po povzetju – z gotovino.
V zadnjem koraku (področje POTRDITEV NAROČILA) lahko še enkrat pregledate celotno naročilo in točen znesek za plačilo. S klikom na “Potrdite naročilo” potrdite naročilo in zaključite nakup. Naročilo bo oddano.
Prejem vašega naročila vam bomo potrdili z e-pošto, prav tako pa vas bomo z e-pošto obvestili o dostavi. Podatki o stanju in vsebini naročila pa so vam vselej dostopni v spletni trgovini v rubriki Račun.

Potrditev vašega naročila se kreira samodejno. Možno je, da naročenega izdelka ni več na zalogi, čeprav status v spletni trgovini kaže zalogo, in bi si s potrditveno pošto lahko razložili, kot da boste izdelek dobili. Če naročen izdelek dejansko ni na zalogi, boste o tem obveščeni v čim krajšem času, najkasneje pa naslednji delovni dan. Potrditev naročila neposredno po opravljenem nakupu pomeni le, da ste uspešno opravili postopek naročila, ki je šlo v obdelavo in boste v najkrajšem možnem času obveščeni o naslednjih korakih.
Podjetje si pridružuje pravico, da lahko naročilo zavrne, če smatra, da ga pod navedenimi pogoji ne more izpeljati, ali če sumi, da gre s strani kupca za zlorabo ali nepoštene namene.
Pogodba o nakupu – račun, ki jo skleneta ponudnik in kupec je trajno shranjena pri podjetju David Močnik s.p., Todraž 12, 4224 Gorenja vas.
Kupec lahko prejme kopijo pogodbe na podlagi pisne zahteve. Svojo zahtevo sporočite na naslov David Močnik s.p., Todraž 12, 4224 Gorenja vas, ali na elektronski naslov info@mali-lump.si.

OSTALO
Neprevzem paketa
V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju – z gotovino, ne prevzame ter so po preteku čakalnega roka na pošti (14 dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to ne šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja artiklov podjetju, za kar mu bo ponudnik izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati.
Stroški neprevzema naročenih artiklov znašajo 8,00 € in vključujejo 2x poštnino ter stroške embalaže in pakiranja.
 
Prijava poškodovanih pošiljk
V primeru, da je pošiljka fizično poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, takoj sprožite postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko odnesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste jo prejeli, ne da bi karkoli dodali ali odstranili ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Nas pa o tem obvestite na elektronski naslov.
Trudimo se, da pakete vedno odpremimo najbolje pripravljene na transport in jih po potrebi tudi dodatno zaščitimo, vendar tudi to ni garancija, da do samih poškodb med transportom ne more priti. Ob morebitni prijavi poškodbe med transportom se bomo potrudili, da reklamacijo rešimo v čim krajšem možnem času.
Napotki za odstop od pogodbe
Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čimhitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:
previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),
pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane črne površine,
nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne,
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.