Če z nakupom iz kakršnegakoli razloga niste zadovoljni, lahko vrnete naročene izdelke, mi pa vam bomo povrnili celotno kupnino. Ko vračate izdelke prodajalcu (David Močnik s.p.), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe ter kopijo računa.
V roku 14 dni od prevzema blaga imate pravico pisno ali na elektronski naslov sporočiti, da odstopate od nakupa, pri tem vam razloga za odločitev ni potrebno navesti. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od nakupa je neposredni strošek vračila blaga. Slednjega morate vrniti podjetju najkasneje v 30-ih dneh od sporočila o odstopu od nakupa. Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani, v nespremenjeni obliki in količini, z vsemi pripadajočimi etiketami in v originalni embalaži. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni obliki in količini in v originalni embalaži z vsemi pripadajočimi etiketami, takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu blaga, vrnemo opravljena plačila. Ob vračilu blaga morate za namen vračila kupnine sporočiti osebne podatke ter transakcijski račun, zraven pa mora biti priložen tudi originalen račun.
Menjava blaga
V kolikor ugotovite, da vam izdelek ne ustreza npr. v velikosti, ga vrnite skupaj z računom in nas obvestite o izdelku kakršnega želite imeti. Stroški pošiljanja nazaj so v tem primeru na vaši strani, mi pa vam bomo pokrili stroške pošiljanja novega izdelka. Izdelki morajo tudi v tem primeru biti nerabljeni, v nespremenjeni obliki in količini, nepoškodovani in v z vsemi pripadajočimi etiketami in v originalni embalaži.
Reklamacija
Blago lahko reklamirate, če blago nima lastnosti, ki smo jih izrecno obljubili, če ste prejeli napačne izdelke, v napačni količini, barvi, ali izdelke z napako. Svoje pravice lahko uveljavlajte iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. V obvestilu o napaki morate natančneje opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo. Obvestilo o napaki sporočite na naš elektronski naslov info@mali-lump.si.
Ko ste nas pravilno obvestili o napaki, imate pravico zahtevati, da: odpravimo napako na blagu ali vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali vrnemo plačani znesek.
Če stvarna napaka ni sporna, bomo najkasneje v roku osmih dni ugodili vaši zahtevi.
Pisno vam bomo odgovoriti na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.
Blago lahko v reklamacijo vrnete tako, da ga pošljete na naše stroške preko Pošte Slovenije, s katero imamo sklenjeno pogodbo, na naslov: David Močnik s.p., Todraž 12, 4224 Gorenja vas. Če želite blago vrniti na naše stroške se o tem najprej dogovorite z nami preko elektronskega naslova info@mali-lump.si. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!